„MEGOLDOTT PROBLÉMÁK” FUKCIÓ
TEXA hibakeresési és javítási online adatbázis.
Kérjen ajánlatot!
A „MEGOLDOTT PROBLÉMÁK” funkció segítségével az autószerelők a Google keresőmotorjának használatával rá tudnak keresni a Texa adatbázisában egy adott műszaki probléma megoldására.
A „MEGOLDOTT PROBLÉMÁK” adatbázisának alapját, folyamatos fejlesztését, naprakészségét a TEXA segélyközpontjába a világ minden tájáról nap mint nap beérkező műszaki segítségkérések és azok megoldásai biztosítják.
A TEXA cég egy nagyon népszerű CallCenter (Telefonos segélyközpont) hálózatot működtet Európa járműgyártásban élenjáró országaiban immár több mint 10 éve. A felgyülemlett információt elemezve a TEXA cég szakemberei észrevették, hogy országtól függetlenül az autószerelő szakemberek sok hasonló problémával találkoznak és hívják a segélyszolgálatokat.
A segélyszolgálat munkatárai elkezdték összegyűjteni a különböző országokban működő segélyközpontokban elérhető információkat és egy rendkívül gazdag tudásbázist hoztak létre a rendelkezésre álló adatok segítségével.
A TEXA cég vezetése úgy döntött, hogy ezt a hihetetlenül gazdag információs adatbázist az ügyfelei rendelkezésére bocsájtja.
A Google közreműködésével rendszerezték és egyszerűen kereshetővé tették az adatbázisban található információkat és elindították az egyedülálló TEXA „MEGOLDOTT PROBLÉMÁK” szolgáltatást.
Mit is jelent számunkra ez a szolgáltatás?
Egy nagyszerű lehetőséget arra, hogy amikor egy olyan javítási problémába ütközünk, amivel eddig még nem találkoztunk, akkor legyen egy olyan lehetőségünk, ahová segítségért fordulhatunk, és ezzel rengeteg időt és energiát spóroljunk meg magunknak.
Hogyan is működik ez a lehetőség?
Az IDC5 szoftverben megnyomjuk a „MEGOLDOTT PROBLÉMÁK” ikonját és egy, már az internethasználók számára ismerős felület jelenik meg ahol normál keresőrendszerekben megszokott módon megadhatjuk a jármű adatait (ha az IDC5-ben már kiválasztottunk egy járművet akkor annak adatai automatikusan kitöltődnek) és a hibajelenségre, problémára vagy a keresett rendszerre, alkatrészre utaló keresőszavakat.
A rendszer az adatbázisból kilistázza a releváns válaszokat, amelyek között jó eséllyel megtaláljuk a választ a keresett problémára.
Mit is tartalmaznak ezek a válaszok?
A válaszok strukturáltan tartalmazzák a probléma, hibajelenség leírását, a probléma okát és a hibajelenség elhárításának módját. Ezek nem elméleti válaszok, hanem a gyakorlatban felmerült hibajelenségek, amelyek a TEXA szakembereinek közreműködésével, ellenőrzötten meg lettek oldva és tesztelve.
Az adatbázis átlagosan hetente több mint 100 megoldással gazdagodik.
Ez a segítség a hét minden napján, a nap minden órájában a rendelkezésünkre áll, amikor csak szükségünk van rá.