Műszaki Ügyfélszolgálat – Információk

műszaki ügyfélszolgálat weboldal kép1

A 2024-es évben elindítottuk az új a Műszaki Ügyfélszolgálati rendszerünket, melynek célja a magasabb színvonalú és gyorsabb műszaki segítség nyújtás és ügyfélkiszolgálás.

A rendszer használatával kapcsolatos kérdéseidre az alábbiakban találsz válaszokat:

Milyen esetben szükséges kapcsolatba lépnem a GarAgent műszaki ügyfélszolgálattal?
Minden olyan esetben, amikor egy géppel vagy berendezéssel műszaki probléma, vagy műszaki kérdés merült fel. Például segítségre van szükséged a diagnosztikai műszer használatában, problémák merültek fel a műszaki vizsgáztatás során, meghibásodott az emelő, futómű állító, klímagép vagy gumiszerelő, különféle informatikai problémák estében vagy alkatrészre van szükséged valamilyen géphez.

Hogy tudok kapcsolatba lépni a GarAgent műszaki ügyfélszolgálatával?
Az ügyfélszolgálattal három csatornán keresztül tudsz kapcsolatba lépni:

  1. Online űrlap kitöltésével. IDE kattintva tudsz megkeresést küldeni nekünk;
  2. E-mail küldés a szerviz@garagent.hu címre;
  3. Telefonon, hívd a 06-1-77-33-111 segélyhívó telefonszámunkat.
    Az interaktív hangválasz menürendszerét az IDE kattintva láthatod, így nem szükséges végighallgatni a menürendszer bemutatását;

Bármelyik elérhetőséget választhatom?
Tulajdonképpen igen, de a Telefonos Ügyfélszolgálatot elsősorban a sürgős problémák esetére tartjuk fenn, ezért arra kérünk, hogy ha lehetőséged van rá, akkor használd az Online űrlapot vagy Email küldési lehetőséget, így nem lesz túlterhelve a telefonos ügyfélszolgálat és gyorsabb lesz a kiszolgálás.

Mi minősül sürgős problémának?

  • Minden olyan probléma, amelynek a megoldása, indokoltan sürgős és telefonon vagy távsegítséggel kezelhető;
  • Például segítségre van szükséged a diagnosztikai műszer használatában, vagy diagnosztikai támogatásra van szükséged;
  • Problémák merültek fel a műszaki vizsgáztatás végzése során;
  • Meghibásodott az emelő és nem tudod az emelőn lévő járművet biztonságosan leengedni;
  • A berendezésekkel kapcsolatban valamilyen veszélyhelyzet alakult ki;
  • Valamilyen informatikai probléma merült fel;

Milyen esetben jobb megoldás az Email vagy az OnLine űrlap használatával jelezni a problémámat?

  • Ha valamilyen alkatrészt szeretnél rendelni;
  • Minden olyan meghibásodás bejelentése, amely nem igényli az azonnali beavatkozást;
  • Ha szoftver előfizetést vagy adatbázis frissítést szeretnél rendelni;
  • Valamilyen dokumentáció pótlására van szükséged;
  • Amikor valamilyen berendezésben számítógépet szeretnél cserélni, és segítséget kérsz az újra telepítéshez;
  • Olyan feladatok, amely azt igénylik, hogy ütemezzük a feladatot és egyeztetett időpontban telefonon vagy távsegítséggel oldjuk meg;
  • Minden olyan probléma, amely személyes jelenlétet igényel a részünkről;
  • Munkaidőn kívül történő hiba bejelentéshez;

Milyen gyorsan kapok választ a kérdésemre?
Igyekszünk minél hamarabb válaszolni mindenkinek, azonban ez nagyban függ az ügyfélszolgálat leterheltségétől. Amennyiben a telefonrendszer nem tud ügyintézőt kapcsolni visszahívunk, türelmedet kérjük.

Mikor van nyitva az ügyfélszolgálat?
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8:15 és 16:30 között tart nyitva, Online bejelentést és Email-t azonban bármikor írhatsz nekünk.

Az eddig megszokott mobiltelefonszámokon továbbra is hívhatom a GarAgent munkatársait?
Amennyiben műszaki segítségnyújtásra van szükséged és mindenképpen telefonon szeretnéd intézni, akkor kérjük, a 06-1-77-33-111 számot hívd. Kollégáink első sorban az ide beérkező hívásokat szolgálják ki.

Milyen esetben Ne a műszaki ügyfélszolgálatot keressem?

  • Kereskedelmi kérdések, árajánlat kérések
  • Megrendelt termékekkel, szolgáltatásokkal, átadási időpontokkal kapcsolatos kérdések.
  • Számlázással, pénzügyekkel kapcsolatos kérdések, Ebben az esetén írj emailt a penzugy@garagent.hu címre
  • Kalibrálásokkal, tervszerű karbantartásokkal kapcsolatos kérdések, Ebben az esetében írj emailt a kalibralas@garagent.hu címre

Telefonos segélyvonalunk menürendszere a következő:

  1. Diagnosztikai műszerek

1.1 ADAS Vezető Támogató Rendszerek

1.2 Szoftverfrissítés, informatikai problémák

1.3 Személygépjármű, motorkerékpár diagnosztika

1.4 Tehergépjármű és munkagép diagnosztika

1.5 Egyéb diagnosztikai problémák

  1. Vizsgasor

2.1 Szoftveres segítség

2.2 Eszközökkel kapcsolatos segítség

  1. Emelők, gumiszerelő gépek, Centírozó gépek, Klímakarbantartó gépek
  2. Futóműállítók
  3. Egyéb szervizberendezések