Support Plan Service
Kérjen ajánlatot!
Az ABRITES Support Plan Service (SPS) egy éves előfizetési szolgáltatás, amely hozzáférést biztosít az ABRITES hibajegy rendszerhez. Az Abrites támogatási terv szolgáltatás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy támogatást kapjanak az Abrites ügyfélszolgálati csapatától.
A támogatási csapat elemzi, észleli, meghatározza és lehetséges megoldásokat kínál az Abrites termékek használata során előforduló problémákra.
Az SPS írásos formában működik az Abrites hibajegy kezelő platformon keresztül. Az SPS megvásárlása után egy fiók jön létre a platformon, ahol az összes problémamegoldás megtörténik. Ha az ügyfél egy Abrites partnernél van regisztrálva, a jegybeadást kizárólag ez a partner végzi, egyéni fiók NEM jön létre.
Az SPS előfizetés a következőket biztosítja:
- Hozzáférés az Abrites Support jegyértékesítő rendszeréhez
- Kiemelt gyors válasz a jegy megnyitása után 2 órával (9:00-18:00 GMT+2)
- Korlátlan számú eset
- Osztatlan figyelem a támogató csoport egyik tagjától