A 2024-es évben elindítottuk az új a Műszaki Ügyfélszolgálati rendszerünket, melynek célja a magasabb színvonalú és gyorsabb műszaki segítség nyújtás és ügyfélkiszolgálás.
A rendszer használatával kapcsolatos kérdéseidre az alábbiakban találsz válaszokat:
Milyen esetben szükséges kapcsolatba lépnem a GarAgent műszaki ügyfélszolgálattal?
Minden olyan esetben, amikor egy géppel vagy berendezéssel műszaki probléma, vagy műszaki kérdés merült fel. Például segítségre van szükséged a diagnosztikai műszer használatában, problémák merültek fel a műszaki vizsgáztatás során, meghibásodott az emelő, futómű állító, klímagép vagy gumiszerelő, különféle informatikai problémák estében vagy alkatrészre van szükséged valamilyen géphez.
Hogy tudok kapcsolatba lépni a GarAgent műszaki ügyfélszolgálatával?
Az ügyfélszolgálattal három csatornán keresztül tudsz kapcsolatba lépni:
- Online űrlap kitöltésével. IDE kattintva tudsz megkeresést küldeni nekünk;
- E-mail küldés a szerviz@garagent.hu címre;
- Telefonon, hívd a 06-1-77-33-111 segélyhívó telefonszámunkat.
Az interaktív hangválasz menürendszerét IDE kattintva láthatod, így nem szükséges végighallgatni a menürendszer bemutatását;
Bármelyik elérhetőséget választhatom?
Tulajdonképpen igen, de a Telefonos Ügyfélszolgálatot elsősorban a sürgős problémák esetére tartjuk fenn, ezért arra kérünk, hogy ha lehetőséged van rá, akkor használd az Online űrlapot vagy Email küldési lehetőséget, így nem lesz túlterhelve a telefonos ügyfélszolgálat és gyorsabb lesz a kiszolgálás.
Mi minősül sürgős problémának?
- Minden olyan probléma, amelynek a megoldása, indokoltan sürgős és telefonon vagy távsegítséggel kezelhető;
- Például segítségre van szükséged a diagnosztikai műszer használatában, vagy diagnosztikai támogatásra van szükséged;
- problémák merültek fel a műszaki vizsgáztatás végzése során;
- meghibásodott az emelő és nem tudod az emelőn lévő járművet biztonságosan leengedni;
- a berendezésekkel kapcsolatban valamilyen veszélyhelyzet alakult ki;
- valamilyen informatikai probléma merült fel;
Milyen esetben jobb megoldás az Email vagy az OnLine űrlap használatával jelezni a problémámat?
- Ha valamilyen alkatrészt szeretnél rendelni;
- Minden olyan meghibásodás bejelentése, amely nem igényli az azonnali beavatkozást;
- Ha szoftver előfizetést vagy adatbázis frissítést szeretnél rendelni;
- Valamilyen dokumentáció pótlására van szükséged;
- Amikor valamilyen berendezésben számítógépet szeretnél cserélni, és segítséget kérsz az újra telepítéshez;
- Olyan feladatok, amely azt igénylik, hogy ütemezzük a feladatot és egyeztetett időpontban telefonon vagy távsegítséggel oldjuk meg;
- Minden olyan probléma, amely személyes jelenlétet igényel a részünkről;
- Munkaidőn kívül történő hiba bejelentéshez;
Milyen gyorsan kapok választ a kérdésemre?
Igyekszünk minél hamarabb válaszolni mindenkinek, azonban ez nagyban függ az ügyfélszolgálat leterheltségétől. Amennyiben a telefonrendszer nem tud ügyintézőt kapcsolni visszahívunk, türelmedet kérjük.
Mikor van nyitva az ügyfélszolgálat?
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8:15 és 16:30 között tart nyitva, Online bejelentést és Email-t azonban bármikor írhatsz nekünk.
Az eddig megszokott mobiltelefonszámokon továbbra is hívhatom a GarAgent munkatársait?
Amennyiben műszaki segítségnyújtásra van szükséged és mindenképpen telefonon szeretnéd intézni, akkor kérjük, a 06-1-77-33-111 számot hívd. Kollégáink első sorban az ide beérkező hívásokat szolgálják ki.
Milyen esetben Ne a műszaki ügyfélszolgálatot keressem?
- Kereskedelmi kérdések, árajánlat kérések
- Megrendelt termékekkel, szolgáltatásokkal, átadási időpontokkal kapcsolatos kérdések.
- Számlázással, pénzügyekkel kapcsolatos kérdések, Ebben az esetén írj Emailt a penzugy@garagent.hu címre
- Kalibrálásokkal, tervszerű karbantartásokkal kapcsolatos kérdések, Ebben az esetében írj Emailt a kalibralas@garagent.hu címre
Telefonos segélyvonalunk menürendszere a következő:
- Diagnosztikai műszerek
1.1 ADAS Vezető Támogató Rendszerek
1.2 Szoftverfrissítés, informatikai problémák
1.3 Személygépjármű, motorkerékpár diagnosztika
1.4 Tehergépjármű és munkagép diagnosztika
1.5 Egyéb diagnosztikai problémák
- Vizsgasor
2.1 Szoftveres segítség
2.2 Eszközökkel kapcsolatos segítség
- Emelők, gumiszerelő gépek, Centírozó gépek, Klímakarbantartó gépek
- Futóműállítók
- Egyéb szervizberendezések